مشروح اخبار


» مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد:  طرح شهریاران در استان مشارکت جدی مردم را می طلبد



مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشارکت در طرح شهریاران به معنای کمک به دولت برای حل مشکلات و مسائل مردم است.

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشارکت در طرح شهریاران به معنای کمک به دولت برای حل مشکلات و مسائل مردم است.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید افضل حسینی روز دوشنبه در جلسه مردمی طرح شهریاران، این طرح را حرکتی برای مردمی سازی دولت دانست وعنوان کرد در این طرح  برنامه ها و فعالیت های دولت با کمک مردم پیگیری و عملی می شوند.
وی با بیان اینکه هرجایی که مردم در کنار دولت و دستگاه های اجرایی بوده اند اهداف دولت تحقق یافت افزود: مسائل متنوعی در حوزه مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی در استان داریم که با مشارکت مردم، نخبگان، فرهیختگان، حلقه های میانی و گروه های جهادی سریع تر و بهتر به سرانجام می رسند. 
مشاور استاندار افزود از مزایایی طرح ملی شهریاران پذیرش و استفاده از ایده های اجتماعی شهروندان است تا از این طریق مردم برای حل مسائل مختلف با دولت همراهی و همفکری کنند.
حسینی، طرح شهریاران را برای وحدت و انسجام مردم و مسئولان در اداره امور کشور مهم دانست و گفت: طرح شهریاران برای نقش آفرینی و هم افزایی مدیران، گروه های میانی و آحاد مردم در حل مشکلات موثر است.
 وی عنوان کرد: طرح شهریاران سه ضلع مردم، گروه های مختلف میانی و مسئولان را کنار هم جمع می کند تا با خلاقیت، هم افزایی و همفکری گفتمان سازی عمومی را در جامعه نهادینه کند.
مدیرکل حوزه استاندار تاکید کرد از عموم مردم، اهل فکر و اندیشه و به ویژه جوانان دعوت می شود با ورود به پایگاه اینترنتی شهریاران، ایده های خود در خصوص مسائل خرد و کلان را ثبت کنند.
حسینی تصریح کرد: متقاضیان در طرح ملی شهریاران با مراجعه به بخش نخست سامانه شهریاران (zaya.io/eitaashahriaran )  در بخش ایده یا اقدام می توانند شرکت کنند.
وی تاکید کرد: برای ثبت ایده و اقدام محدودیتی نیست و بعد از پایان‌ دوره‌ فراخوان، ایده‌ها و اقدامات بارگذاری شده توسط تیم داوری ارزیابی و برگزیده‌های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار می ‌گیرد.



تاریخ انتشار : 29 آذر 1402, 07:29



» اخبار مرتبط:

  • شهریاران جوان منطقه9 دوره اطفای حریق آموختند
  • 3 خبر جدید از استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل حوزه ریاست استانداری کهگیلویه وبویراحمد:درخواست های به حق مردمی اولویت کار مدیران باشد
  • ملاقات عمومی مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • وعده شورای شهر دوگنبدان محقق شد: گام اول،کاهش50درصدی هزینه ی صدور پروانه ساختمان و پایان کار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟